Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Corpo Editorial
Periodicidade, idiomas e forma de publicação
Diretrizes para autores
Diretrizes para avaliadores
Diretrizes para Editores
Submissions
Ética em pesquisa
Avaliação por pares
Similaridade e Política de Retratação
Política de Equidade
Política de Acesso Aberto
Sustentabilidade e Taxa de Processamento APC
Política de Preservação digital
Privacy Statement
Fluxo Editorial
Apoio
Contact
Current
Archives
Fontes/Indexadores
Template e CheckList
Announcements
Ad hoc Reviewers
Avaliadores Ad hoc 2024
Avaliadores Ad hoc 2023
Avaliadores ad hoc 2022
Avaliadores ad hoc 2021
Avaliadores ad hoc 2020
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
(2024), v. 9, Publicação Contínua
(2024), v. 9, Publicação Contínua
DOI:
https://doi.org/10.29378/plurais.v9i00
Published:
2024-12-02
Artigos
Digital technologies in education
A critical look at society, technology and culture
Vitorugo Sérgio Escaraber Selpa, Luiz Antonio de Oliveira (Author)
e024018
PDF/A (Português (Brasil))
PDF/A
HTML (Português (Brasil))
VÍDEO (Português (Brasil))
Strategies for the use of predicting dropout in higher education
Piero Salaberri, Sandra Piovesan, Valesca Irala (Author)
e024019
PDF/A (Português (Brasil))
PDF/A
HTML (Português (Brasil))
VÍDEO (Português (Brasil))
Mental Health and Secondary Education Integrated with Professional Education in Brazil
Constructing the state of the issue
Francisca Rejane Bezerra Andrade, Grayceane Gomes da Silva (Author)
e024020
PDF/A (Português (Brasil))
PDF/A
HTML (Português (Brasil))
VÍDEO (Português (Brasil))
Reflections on cisheteronormative pedagogies and their effects on LGBTQIAPN+ subjects at school
Hárllen Éric Benevides de Castro, Douglas Lima Rodrigues, Staela Rodrigues Porto dos Santos , Ana Luiza Salgado Cunha (Author)
e024021
PDF/A (Português (Brasil))
PDF/A
HTML (Português (Brasil))
VÍDEO (Português (Brasil))
acessos
Localização dos acessos
issn
Keywords
lockss
ARQUIVAMENTO E PRESERVAÇÃO
Current Issue
Developed By
Open Journal Systems
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
Français (Canada)
Make a Submission
Make a Submission